Zmień swój styl życia na zdrowy i aktywny – zobacz jak!

Adrianna Palka trenerka

BIEGANIE

Podejmujesz decyzję o rozpoczęciu systematycznego wysiłku. Zacznij działać metodycznie aby łatwiej osiągnąć sukces. Jedyną właściwą drogą jest postępowanie według zasad, które pomogą Ci osiągnąć wyznaczony cel.

Nie forsuj się, biegaj tyle ile możesz. W czasie biegania pracują głównie te partie mięśniowe które wykonują dany ruch. Pamiętaj aby włączyć do programu ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz siłowe

STRETCHING

Aby stretching był efektywny postępuj zgodnie z poniższym  zasadami: Przed rozciąganiem, wykonaj tlenową rozgrzewkę, aby podnieść temperaturę mięśni. Rozciągaj się przed każdym treningiem. Rozciągaj się codziennie, jeżeli jesteś bardzo spięty, nawet do dwóch razy dziennie. Rozpocznij rozciąganie w ciągu 10 minut od zakończenia treningu. Rozciągaj się do punktu dysk komfortu mięśni, ale nigdy do progu bólu. W czasie rozciągania utrzymaj normalny rytm oddychania. Powoli uzyskaj pozycję rozciągania, po czym utrzymaj ją przez 20-30 sekund następnie powoli wróć do pozycji wyjściowej. Każde ćwiczenie rozciągające wykonaj minimum trzy razy.

REDUKCJA WAGI

Najlepszy na zrzucenie nadmiernej tkanki tłuszczowej jest trening aerobowy Taki trening może wykonywać każdy. Wiek, płeć czy dodatkowe predyspozycje się nie liczą. Aby przyniósł odpowiednie rezultaty musimy pamiętać o pewnych zasadach. Trening ma być przyjemnym zmęczeniem! Wysiłek powinien być umiarkowany, zachowane stałe tempo i niezbyt forsowany. Musi Ci wystarczyć energii na godzinę wysiłku. Trening powinien trwać godzinę i w końcu trening powinien być regularny!

GOTOWI NA WYZWANIE?

Czekam na Ciebie!